Szállítási idő és értesítések
Valamennyi termék ismertető lapján megtalálja a raktárkészlet állapotát.
Amennyiben a `Van készleten` feliratot látja, ekkor a termékből van a raktárunkban és azonnal elérhető.
Ha GLS futárszolgálattal házhoz vagy GLS csomagpontra rendelt, akkor
- Ha a rendelést hétfő-csütörtöki napokon 12:30-ig adja le, akkor a csomag a következő napon kerül kiszállításra vagy vehető át a csomagponton.
- Ha a rendelést hétfő-csütörtöki napokon 12:30 után adja le, akkor a csomag a második munkanapon kerül kiszállításra vagy vehető át a csomagponton.
- Ha a rendelést pénteken 12:30-ig adja le, akkor a csomag a következő hét hétfőn kerül kiszállításra vagy vehető át a csomagponton.
- Ha a rendelést pénteken 12:30 után adja le, akkor a hétvégén érkezett rendelések rendje vonatkozik rá.
- Hétvégén sem ügyfélszolgálat, sem futárszolgálat nem dolgozik, így a hétvégi napokon leadott rendelések feldolgozása hétfőn történik, így a kézbesítés legkorábbi napja kedd.
Ha nagyobb mennyiséget rendel, előfordulhat, hogy a raktárkészlet nem elegendő a teljesítésre, ekkor ügyfélszolgálatunk munkatársai kapcsolatba lépnek Önnel.
Amennyiben a `Szállítás # munkanap.` feliratot látja, akkor a termékből aktuálisan nincs raktáron, így a rendelés teljesítése a megadott időtartamot vehet igénybe. A megadott átfutási idő a szokványos beszerzési időnk, melynek ismeretében Ön időben eldöntheti, hogy kíván-e rendelni.
Szállítási értesítések
Rendelése beérkezését követően a lehető legrövidebb idővel igyekszünk a terméket eljuttatni a kívánt címre. A csomaggal kapcsolatos tájékozódás segítésére e-mail és sms üzeneteket kaphat, melyek a következők.
- GLS házhozszállítás vagy GLS csomagpontra szállítás esetén: amikor valamennyi megrendelt termék rendelkezésre áll, becsomagoltuk, a csomagot lezárjuk és kinyomtattuk a szállítócímkét, akkor rendszerünk e-mail üzenetet küld Önnek. Ez még nem jelenti azt, hogy a GLS átvette tőlünk a csomagot, de erre is rövidesen sor fog kerülni.
Az üzenetben megtalálja a csomagja követéséhez szükséges úgynevezett Tracking ID-t. Ez egy link, amelyre kattintva a csomag útját követheti. Érdemi adatokat akkor fog látni, ha a GLS átveszi tőlünk a csomagját és beérkezik a gyűjtőközpontjukba.
Az üzenetben megtalálja továbbá a GLS ügyfélszolgálat elérhetőségeit, továbbá a rendelése azonosítóját és (ha utánvétet választott) a csomag átvételekor fizetendő összeget. - A GLS futárszolgálat a kézbesítési nap reggelén sms üzenetet küld arra a mobilszámra, amit a rendelés során megadott. Ez a szolgáltatás csak mobilszámmal működik. Az üzenet tartalmazza a szállítás várható időintervallumát, a sofőr elérhetőségét.
Ezek a szolgáltatások feltételezik, hogy Ön helyesen adja meg az e-mail címét és mobilszámát. Ha ezeket elírja, rosszul adja meg, nem tudunk üzenetet küldeni Önnek! Egyes számítógépek biztonsági beállításai miatt az e-mailünket nem a beérkezett mappába kerülnek, hanem a spam/levélszemétbe. Ellenőrizze ezeket a mappákat is.
Figyelem! A számítógépek csak létező e-mail címre vagy mobilszámra képesek üzenetet továbbítani. Ha elgépeli, hibásan adja meg, az üzenetküldés műszakilag lehetetlen. Hasonlóképpen független tőlünk, ha a gépe biztonsági beállításai miatt levelünk a levélszemétbe kerül. A hibás adatmegadás, illetve a számítógépe beállításai által okozott tájékoztatás elmaradás miatt felősséget nem vállalunk, mivel ezek teljes mértékben Öntől függnek, befolyásolni nem tudjuk.